Gıda denetimlerinde tüm numuneler temiz çıktı
Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı'nın 19-25 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirdiği haftalık gıda denetimlerinde incelenen 32 ithal ve 23 yerli ürün numunesinin tamamı temiz çıktı.
Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı, haftalık gıda denetimlerinde yerli ve ithal ürünlerin tamamının temiz olduğunu açıkladı.
Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, 19-25 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilen denetimlerde ithal ürünlerden 32, yerli ürünlerden ise 23 numune analiz edildi.
Yapılan incelemelerde ürünlerin hiçbirinde kalıntıya rastlanmadığı bildirildi.