Gıda denetimlerinde tüm numuneler temiz çıktı

Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı'nın 19-25 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirdiği haftalık gıda denetimlerinde incelenen 32 ithal ve 23 yerli ürün numunesinin tamamı temiz çıktı.

Kıbrıslı Gazetesi
26/06/2026 15:36
Gıda denetimlerinde tüm numuneler temiz çıktı

Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı, haftalık gıda denetimlerinde yerli ve ithal ürünlerin tamamının temiz olduğunu açıkladı.

Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, 19-25 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilen denetimlerde ithal ürünlerden 32, yerli ürünlerden ise 23 numune analiz edildi.

Yapılan incelemelerde ürünlerin hiçbirinde kalıntıya rastlanmadığı bildirildi.