İlaçlama yaparken 3 metreden düşen işçinin beli kırıldı
Gazimağusa Küçük Sanayi Bölgesi'nde ilaçlama yaptığı sırada yaklaşık 3 metre yükseklikten düşen 33 yaşındaki işçi, belindeki kırık nedeniyle hastanede tedavi altına alındı.
Gazimağusa'da bir işletmede çalışan 33 yaşındaki işçi, ilaçlama yaptığı sırada yaklaşık 3 metre yükseklikten düşerek yaralandı.
Polisten verilen bilgiye göre, 26 Haziran 2026 tarihinde saat 11.00 sıralarında, Gazimağusa Küçük Sanayi Bölgesi'nde faaliyet gösteren bir işletmede, Ömer Şimşek (E-33), ilaçlama yaptığı sırada yaklaşık 3 metre yükseklikten zemine düştü.
Yaralanan Şimşek, kaldırıldığı Gazimağusa Devlet Hastanesi'nde belinde kırık teşhisiyle tedavi edildikten sonra Ortopedi Servisi'nde müşahede altına alındı.
Soruşturma devam ediyor.